muhammad syahirul aiman
kat atas niimuhammad syahirul aiman kawan aqu tau , semalam aqu dapat berite yang rul terkene minyak panas , ya allah , terkejut aqu denga berite tuh . . ya allah berilah kawan aqu nii sembuh . rul , bile ko boleh sekolah balik ??? rindu nak cakap dengan ko . rindu nak gelak dengan ko . rindu bile ko amik bunge aqu . rindu gelak ko , ko suke sakat aqu rul .
kawan kawan ko semue rindu ko rul . semue teringin nak tengok ko kat hospital serdang , cume kiteorang takde transpot nak pegi tgok ko . takpe , klo kiteorang kat sini mampu berdoa jee . ko kne kuat tau rul . aqu percaye ko bole rul . semue orang tenga doakan ko sembuh rul . insyaallah dengan izin tuhan .
rul , aqu rindu bile ko cakap cmni kat aqu 'MARIA , JANGAN MALAS MARIA' bile ko cakap cmtuh aqu hanye boleh senyum dan cakap dengan ko dengan suare kartun aqu nii kan ? haha , k , nak nangis . ko buat aqu nangis rul . aqu harap ko dapat balik ke sekolah , balajar dan buat PMR dengan semua budak2 tingkatan3 . .
AQU DOA KAN KO CEPAT SEMBUH SYAHIRUL AIMAN !!!!!!!!!! sayang ko kawan :'(((((
❤ "muhammad syahirul aiman" was Posted On: Sunday, 1 July 2012 @08:59 | 0 lovely comments ✿
« Older posts | Newer posts»
because small things matter
Name: Your name
Residing in: Wherever you're residing in
School: Your schooling..?
Birthday: Your buttdaaay!
Status: Are you single like a pringle or
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
I was born in a little place called Kien Giang Rạch Giá in Vietnam. I lived there for one year and soon moved to the United States. I've been living in the United States ever since, and of course
I've visited Vietnam multiple times. I can understand French and Vietnamese. I drive and I work. FILL MY ABOUT ME WITH YOUUUUUUUUUURS.
about your site
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Again, fill up my site about me with yours if not use this space for something else. Don't remove credit no matter what because that, my love, is called ripping and in the blogskin and layout-making community, that is shamed and frowned upon.