hari guru . PERFECT WOO (((:
hari semakin hari , kini tibanya hari jumaat . hari yang paling indah dan raja segala hari . alhamdulillah aqu masih hidup di bumi ini . pagi subuh aqu masih lagi tido . dan tepat pada waktu 6.30 pagi aqu mesti dibangunkan dari tido . dikejutkan oleh abah ku . ayat manis diberi supaye aqu cepat bangun . kekadang aqu tergelaksebab mendengar percakapan abah semase mengejutkan aqu . rase malas aqu nak ke sekolah . aqu memakai baju sukan harini sebab nyee ade sambutan ari guru .
aqu melangkah ke sekolah dengan kaki kanan . aqu berjalan dan duduk dengan kekawan ku yg tersayang <3 mereka kelihatan cantik dan comel harini . melihat satu persatu kawan2 ku . mereka semua sahabat dah teman aqu . sementare tuh kami bergamba . masing2 buat muke , termasok aqu ((: lepas tuh , kiteorang masok ke dewan ixora, denga kate kate ucapan cikgu cikgu . SELAMAT HARI GURU .
awak awak semue tgok gamba ini . comel kan kiteorang . gadis yang berbaju putih itu lah aqu . itulah diri aqu . natural . kami semue happy time nii . best dapat tangkap gamba dengan kawan kawan . aqu pon dapat laa idea nak tulis blog aqu nii .
sebelom balik tadi kami ade laa terhibur siket . ade orang buat persembahan , dorang nyanyi lagu sempurna dengan lagu ape tah lagu lagi satu . aqu menyanyi lagu sempurna . orang belakang aqu pon tak terkecuali . sebab nyee orang belakang aqu nii hari hari nyanyi lagu sempurna . cyhhh , tadi bukan main semangat lagi die nyanyi tau . k , lepastuh dah habis , brape minit tuh balik . rase mcam sekejup jee mase tu kan . hmm .,
tuh jee aqu nak tulis , nnti klo aqu ade cite yg best , aqu buat post lgi tau . kbaiii . salam *maria
❤ "hari guru . PERFECT WOO (((:" was Posted On: Friday, 25 May 2012 @03:14 | 0 lovely comments ✿
« Older posts | Newer posts»
because small things matter
Name: Your name
Residing in: Wherever you're residing in
School: Your schooling..?
Birthday: Your buttdaaay!
Status: Are you single like a pringle or
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
I was born in a little place called Kien Giang Rạch Giá in Vietnam. I lived there for one year and soon moved to the United States. I've been living in the United States ever since, and of course
I've visited Vietnam multiple times. I can understand French and Vietnamese. I drive and I work. FILL MY ABOUT ME WITH YOUUUUUUUUUURS.
about your site
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Again, fill up my site about me with yours if not use this space for something else. Don't remove credit no matter what because that, my love, is called ripping and in the blogskin and layout-making community, that is shamed and frowned upon.