kenduri kawin ((:
anak keempat , anak ketige , anak kelime ((:
kakaq dgan adik (((:
Assalamualaikum , haii awak awak . sihat ? alhamdulillah . Harini hari ahad , ade kenduri kawin kt kampung . Kampung aqu kt klang jee , dekat , tiap-2 minggu balik sane . Hahaa . time nak pegi tuh , kelam kabut aqu dgan kakaq aqu pkai tudung , pastu tudung pulak buat hall timetime mcamnii . rase nak koyakkan tudung jee . bapak aqu dah bising kt telinge kiri aqu nii ,
ABAH :
cepat soha , dah lmbat niii ,
AQU :
kejup bah , tudung nii buat halla .
ABAH :
yelaa , sepat sikit , pkaii alaa kadar jelaa , spe jee nak tgok -,-
AQU :
aqu dah takde mood nak pkai tudung , *pakai jelaa tudung cincaii . mcam kt atas nii , serabaii aqu buat -,-
ABAH :
dh siap ?? dah dah , jom *abah tutop kipas bia aqu panas .
AQU :
yee boss , dah siap dah nii . jom .
kami kami naik krete , rumahnye taklaa jaoh sgat . lepas dah smpaii , salam dlu dgan tuan rumah ((: konsep . lpastuh beratur nak amek mknan . Aqu mkan nasi minyak , lauk ayam merah dgan daging rendang . sedap :D tapi daging nyee tak lembut , mcam keras-2 . Aqu mkn jelaa , dah teramik , nasib baik aqu amik dagingnyee satu keping jee . haha . lpas dah abis mknn kiteorang balik . smpai rumah tido . pastuh abh kejut nak balik shalam pulak . Esok nak sekolah kot . rase malas pulak . nak gosok baju lagi . penat laa saye mcemnii . Cetokin saye taktao ade kt mne , nk mncari tuh yg lemah . die suke menghilang tau . cetokin nyee warne putih biru . cetokin kegemaran tau . walaupon die busuk (((:
« Older posts | Newer posts»
because small things matter
Name: Your name
Residing in: Wherever you're residing in
School: Your schooling..?
Birthday: Your buttdaaay!
Status: Are you single like a pringle or
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
I was born in a little place called Kien Giang Rạch Giá in Vietnam. I lived there for one year and soon moved to the United States. I've been living in the United States ever since, and of course
I've visited Vietnam multiple times. I can understand French and Vietnamese. I drive and I work. FILL MY ABOUT ME WITH YOUUUUUUUUUURS.
about your site
Mochafrappes has been my official personal blogging site since 2009. I normally don't change my URL names
unless I have to for crucial reasons. It first started off with "ichooseyoumikichu", and I blogged for about 3 months and then I totally abandoned my blog for another
3+ months for tumblr. After getting used to tumblr, I only saw tumblr as a quick blogging site, and I moved back to blogspot because I can't seem to find tumblr as a serious personal blog, I think it's more for reblogging ideas and images.
Again, fill up my site about me with yours if not use this space for something else. Don't remove credit no matter what because that, my love, is called ripping and in the blogskin and layout-making community, that is shamed and frowned upon.